بی توجهی به فرمایشات مقام رهبری توسط برخی مدیران خوزستان

 

txlp6ovoz3yt72getj1y.jpg


 لذا با این تفاسیر بی تفاوتی و بی توجهی  برخی از مدیران ارشد دولت نهم !! – که اتفاقا همواره مورد لطف و عنایت خاص معظم له بوده و میباشند – به رهنمودهای همواره ارزشمند مقام معظم رهبری(مد) بیش از پیش دل هر ایرانی مومن و ولایتمداری را بدرد آورده و موجب تاسفات عمیق است.!! 

2- در حالی که دولت مهرورز نهم بر مسایلی چون گسترش عدالت و فقر زدایی تاکید دارند برخی از مدیران همین دولت!! با تغییر مسیر آزاد راه، یک میلیون و دویست هزار نفر را در  مسیر عبور این آزاد راه نادیده گرفته  و این تعداد انسان شریف را از تبعات مهم اقتصادی و تحولات بعدی آن محروم مینمایند و در عوض تنها شهر پنجاه هزار نفری شوش-که اتفاقا خود در مسیر جاده ترانزیت است!!!-  را در مسیر آزاد راه قرار میدهند.

3- کریدور شرقی (مسیر دزفول-شوشتر- ملاثانی  و..) بطول 137 کیلومتر از شرق اهواز گذشته در حالیکه کریدور غربی (مسیر اندیمشک- شوش- اهواز) بطول 127 کیلومتر به غرب اهواز منتهی شده و برای اتصال آن به ادامه مسیر آزاد راه به سمت ماهشهر باید 27 کیلومتر آزاد راه اضافه تر احداث نمود !! و یا اینکه آزاد راه را از جاده کمربندی اهواز – که اتفاقاً خود از درون شهر اهواز میگذرد!!- عبور داد که علاوه بر بی معنا شدن مفهوم آزاد راه مشکلات زیادی را بر مشکلات عدیده ترافیکی این مرکز صنعتی استان خواهد افزود.

 

p180vw3s9cmpa7t0pi3q.jpg

4- مسیر کریدور غربی در بین مسیر راه آهن و جاده فعلی شوش اهواز قرار داشته که فارغ از بروز مسایلی مثل جنگ، در صورت بروز حوادث غیر مترقبه ای چون سیل، زلزله، گرد و غبار شدید و ..... هرسه راه ارتباطی با جنوب استان قطع شده و در صورت وقوع هرگونه حادثه غیر مترقبه، فاجعه انسانی غیر قابل جبرانی به وقوع خواهد پیوست !

5- کریدور غربی(اندیمشک- اهواز ) با عبور از میان مزارع بیشمار واقع در مسیر، قطب کشاورزی منطقه را نشانه رفته!! در حالیکه بیشتر مسیر کریدور شرقی سنگلاخ و بیابان  بوده و بیشتر اراضی نیز دولتی بوده و لذا براحتی قابل تحصیل است.

6- درجه حرارت هوا در کریدور شرقی بعلت وجود باغات متعدد و رودخانه ها و... بین 7-6  درجه خنک تر از مسیر غربی بوده که خود عاملی تاثیر گذار در کاهش استهلاک وسایل نقلیه و نیز آرامش بیشتر رانندگان حین رانندگی و کاهش آمار نگران کننده تصادفات در جاده ها میباشد.

7- کریدور غربی (دزفول- شوشتر- ملاثانی) با عبور از نزدیکی بسیاری از جاذبه های طبیعی و گردشگری استان مثل منطقه باستانی جندی شاپور، چغامیش، شهر باستانی شوشتر و نیز عبوراز مجاورت شهر باستانی پارسوماش( مسجد سلیمان) ضمن فراهم آوردن زمینه جهت معرفی بهتر این مناطق، با تسهیل امکان ارتباط دیگر استان ها  با این نواحی، کمک شایانی به توسعه صنعت گردشگری استان و بلکه کشور مینماید و میتواند سالیانه درآمد زیادی را نصیب کشور کند.

 

131z64knvi039qbghrnl.jpg



8- البته نادیده گرفتن این همه عوامل از طرف برخی مدیران استانی، نه تنها شبهه برانگیز بوده که بر اساس اقوال گذشته آقایان !! نوعی خلف وعده و خیانت به آرمانهای وعده داده شده توسط دولت خدمتگذار مبنی بر گسترش عدالت و اداره امور کشور به دست افراد ذیصلاح به حساب می آید که جا دارد مسئولین مربوطه(علی الخصوص وزیر راه و شخص استاندار ) با آگاهی و احساس مسئولیت اجازه سوء استفاده برخی مدیران استان از اعتماد مردم شهید پرور استان را نداده و با متخلفین و تضییع کنندگان بیت المال برخورد  قاطع کنند تا دیگر شاهد  ذبح منافع و مصالح ملی به پای سلایق شخصی و گروهی نباشیم.
 

ارسالی توسط : انجمن عدالتخواهی دزفول

/ 3 نظر / 15 بازدید
دوست

درباره : گروه دزفول اولین تلاش مردم دزفول برای معرفی شهر دزفول به همه ایرانیان و جهانیان است . این حرکت از شال 1381 شروع شده و روز به روز گشترده تر خواهد شد.

دوست

درباره : گروه دزفول اولین تلاش مردم دزفول برای معرفی شهر دزفول به همه ایرانیان و جهانیان است . این حرکت از"""" شال """"""1381 شروع شده و روز به روز گشترده تر خواهد شد.

دوست

درباره : گروه دزفول اولین تلاش مردم دزفول برای معرفی شهر دزفول به همه ایرانیان و جهانیان است . این حرکت از"""" شال """"""1381 شروع شده و روز به روز گشترده تر خواهد شد.